Sidor

Facebook

lördag 11 maj 2013

NO 1

I fredags den 10 maj så åkte Bayliez och jag till Ronneby för att testa oss i Avancerad klass (rallylydnad) för första gången. Värmen kom men det fläktade lite svagt. Vi hade banvandring tillsammans med mästarbanan så nu fick jag även lite mera insyn i det livet ;-)

Baye och jag var sist ut och rundan kändes fin. Vi blev godkända med 97p (av 100). Jag som glömde mig lite på första skylten - sedan helt felfria ;-). Även var ju honnören ny för oss vilken var no problemas!
Det var en busig bana och några hade oturen (solen i ögonen kanske) och missade tyvärr en skylt = diskade... ;-(. så små är marginalerna.

Vinst bidde det då för oss! - NO 1 är han min grabb

1 kommentar:

Cathrine Jonsson sa...

Och i söndags i Ronneby blev det fina 97p igen - en tredjeplats räckte det till. De två klubbarna gillar jag att tävla på - de är så mysiga och trevliga.