Sidor

Facebook

måndag 12 augusti 2013

2013-08-11 Ronnerby Internationell utställning

Vilken underbar söndag jag haft med goa vänner och kursare i Ronneby brunnspark! Lagom varmt hundväder, väldigt glad domare i Portisringen!

Jag fick glädjen att visa Klaras portugis Bosse samt Susannes Adde och Isa - så så skoj att få vara innanför ringbanden igen!

Bilderna får tala för sig :)
Och resultaten var imponerande bland kursdeltagarna..

3 cert
2 cacib
2 BIM
Bästa valp

[fotograf Susanne Åkesson
]

Ann-Marie och Jason
[fotograf matte]

Helen och Guidetti
[fotograf Elin Blad]

Leo
[fotograf Susanne Åkesson]

Elin och Chance
Se hans egen sida HÄR
[fotograf jag]



 
Jag och Adde
Bhkl 2 med R-cacib
[fotograf Susanne Åkesson/matte]

Jag och Bosse 
[fotograf Susanne Åkesson]

Jag och Isa
[fotograf Susanne Åkesson/matte]

Fortsatt lycka till med träning och tävling!

2 kommentarer:

Susanne med vattenhundarna sa...

Vad malliga vi är nu! Tänker fortfarande på hur roligt vi hade i portisringen :D

Kram och tack för visningen igen

Cathrine Jonsson sa...

Ja med all rätt!
Superskoj hade vi - se när nästa tillfälle ges ;)
//Kram till er