Sidor

Facebook

torsdag 8 januari 2015

Nu kör det snart igång

Kurserna tänker jag på - nu efter "julvilan". Det har njutits av familj, långapromenader och lugn och ro :)

På lördag rullar bilen till Guldhunden Arena och kurs för Linda Gustafsson och nosework!!
Se hennes fina hemsida HÄR. Jag är så glad hon också "är igång" för lyx med duktiga instruktörer + att även jag kan kursa lite till på hemmaplan - topptopp!

Det är så roligt att gå på kurs själv också och få lära mera! Ju mer hund jag lär mig desto mindre kan jag :). De är så fantastiska! Så Bayliez och jag ska kurs två lördagar tillsammans igen.  Se hur nosen arbetar på herren (13,5 år). Tredje gången krockade med annat skoj - sånt är livet men lite typsikt ;(


Jag skriver mer och berättar efteråt så kom tillbaka!

Inga kommentarer: