Sidor

Facebook

söndag 2 november 2014

GRATTIS ALLA

Å vilken helg! Växjös utställning + Herning.

Liz och Karma kom och hämtade mig tidigt i lördags morse - å vad kudden va skön men dagens sysselsättning är SÅÅ mycket roligare så det var lätt ändå att komma upp :)

Kvällarna inpå lördagens tävling har jag gått igenom hur och var vi ska genomföra tiden i rampljuset - innan och efter så allt satt i ryggmärgen! Det är häftigt vad tankarna sedan gör att fokuset stannar kvar även när det blir lite tävlingspirr (som hör till om man är laddad) och även om domaren säger andra saker till mig så vet jag ändå vad jag vill och hur jag vill ha det - det jag kan påverka :)

Vi skötte oss mycket fint och trots små ringar fick vi till Karmas steg - hon är så underbar denna tös.

Resultatet: 2a placering i unghundsklassen med ck och sedan tackade i tikklasskonkurrens. Karmas syster vann! Aussievalpen Tess var väldigt duktig i ringen - bra tränat matte :). Så glad att jag får dela Karma med Liz dessa gånger och få ställa ut henne - det som är så roligt! Tack!
WOW LIXOMS KENNEL

Hann även bort till Tibberingen och fick mysa med Lenas Knutte i uppfödarklassen - han och jag känner för varandra - kemi man kan få för en hundindivid oberoende av ras...Tack Lena!  KANGRIS KENNEL

Uppfödare Carina blev Bis valp 3 !! Grattis!! Betyder du ska ut och ställa mera nästa år!
SPÅRLINAS KENNEL

Sara och Frans debuterade officiellt med bravur.

** Var fler av er där?

Shoppade självklart loss gottis till mina killar och sedan hem och iväg på lördagsmat hos mamma. Baye fick visa lite lätta trix för lillbrossans dotter - de kunde båda vinka och slicka munnen mm :) :) Användbart.

Och sedan söndagens gigantiska grattis till Elin och Chance! Så himla imponerande (men inte oväntat) att i Herning bli BIG3!! Ni gör verkligen er grej! :) TOLLERGRENDAS OUTSTANDING CHANCE


Inga kommentarer: